RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Karakterek
#1
Ide kell elhelyezni a karakterek hátterét karakterenként egy-egy posztban a következő formában:

Előzmények:
A karakter eddigi életútja...

Motivációk:
Milyen céljai, tervei vannak? Mit szeretne elérni? stb.

Egyéniség:
Jellemével kapcsolatos dolgok és kinézete is ide.

Akinek megvan az eredeti történet az bemásolhatja, esetleg még kiszínezheti, akinek nincs az elég ha nagyjából pár mondatban összefoglalja.
Quote this message in a reply
#2
Korg

Előzmények:
- Titok

Motivációk:
- megvédeni Lizát,
- kinyírni a koboldokat
- azon túl titok

Egyéniség:
- Szószátyár, hirtelen szavú, mindenkinek beszólós. Amennyire a nyelvi határai engedik. Igyekszik idegesítéssel destabilizálni az ellenfelet.

A nyelvekről: eredetileg gnome, elven, sylvan. PF-ben gnome, common, sylvan. Ha nincs ellenvetés, és a DM is beleegyezik, akkor a vicc kedvéért a common helyett az elven-t tartanám meg Smile
Quote this message in a reply
#3
Fejlesztés alatt.

Előzmények:
Narnia a nagy hatalmú varázslónő elvesztette a szerelmét amikor a Dahak-ot  imádó gyíkemberek egyik templomát elpusztították. Néhány hét múlva rájött, hogy szerelme tovább él a szíve alatt hordott gyermekben, ezért eldöntötte, hogy visszavonul a szülővárosába és felhagy a veszélyes életmódjával.
Hosszas vajúdás után két csodaszép iker fiúnak adott életet, de két héten belül sajnos mindkettőjüket elvitte a városba elharapódzó pestis. Narnia a sorozatos tragédiák által a bánatba beleőrülve a közeli dzsungelbe költözött, hogy remeteként élje le további életét.
17 évvel ezelőtt egy sétája során egy nagyra nőtt csecsemőt talált. Narnia úgy vélte, hogy elhunyt fiai helyett kaphatta őt isteni adományként.
Mindig is szerette volna, ha egyik fiát lovagnak adni így a háborodott Narnia a talált csecsemőt Sir N Dre-nek nevezte el.
Narnia fiát Apsu hitében nevelte fel a dzsungelbeli remete lakjában. A kis Dre ha nem az anyja lombikjai között sertepetélt, akkor a közeli domboknál játszott lovagot, aki megmenti a csúf sárkánytól a királylányt.
Pár hónappal ezelőtt a fiatal Dre anyja kérésére a közeli városba ment, hogy beszerezzen pár dolgot
Közben Narniát egy a templom pusztulását túlélő pap és újjászervezett ember bandája támadta meg. A csatában sokukkal végzett, de végül győzedelmeskedett a túlerő.
Dret visszatértekor már csak a hátrahagyott hullák és a kifosztott otthona várta. Anyja sírja mellett megfogadta, hogy bosszút áll a gyilkosokon. A hulláknál talált nyomok alapján elindult Hardby felé.

Motivációk:
Megbosszulni anyja halálát. Apsu dicső lovagjává válni.

Egyéniség:
Jellem: LG később kifejtve

Szürke szemű szőke hajú karizmatikus óriás.

APSU’S PALADIN CODE
Paladins of Apsu valiantly follow the dragon god’s tenets of holy vigilance against evil. Those following the rigid code of a paladin must sacrifice the sedentary lifestyle of living in a single place in exchange for continuous travel and hardship. The tenets of such paladins include the following maxims.
• I am the talon of Apsu’s wrath. I strike where I am needed, but only when evil has been unmasked and there can be no doubt of my enemy’s malice.
• When my purpose is unclear, I will walk the roads of the world to find a fresh focus. Every road leads to a new beginning.
• Nothing is worth sacrificing my life for, except protecting the lives of others. I will retreat when needed, and come back to vex my foes once again.
• Mercy is offered, but only once. Should I be betrayed in my moment of kindness, I will not stop until I have put my enemy down.
• It is not enough to slay evil and carry on. I will spend the time necessary to help those I’ve protected to fend for themselves.
Quote this message in a reply
#4
Emlékszik valaki Korg trait-jeire? ha nem, akkor keresek magamnak. Szokásos 1 generic 1 campaign? rémlik egy campaign traits lista, de hol is?
Quote this message in a reply
#5
(09-01-2016, 08:34 AM)Korg Evergreen Wrote: Emlékszik valaki Korg trait-jeire? ha nem, akkor keresek magamnak. Szokásos 1 generic 1 campaign? rémlik egy campaign traits lista, de hol is?

Igen 1-1.

http://forums.rpgaddicts.com/showthread....58#pid7758
Quote this message in a reply
#6
Most első ötletem a Focused Mind, de még keresek valami ellenség-csalogató trait-et.
A campaign trait-ek nagyon úszásra vannak kihegyezve, a karakter hátteréhez talán valami forest-swamp-healing-dodge jellegű téma állna közelebb. De ha ettől elvonatkoztatunk, akkor kérdés, mi hiányzik a csapatból. Pl van valakinek bárminemű survival skillje? a magas wisdom miatt lehet, hogy Korg arra fogja költeni a szintenként 1 skill pontját Smile
Quote this message in a reply
#7
Előzmények: 
 
Isandyir ígéretes íjász volt a közösségében, de egy kisebb nemességgel bajba került. Isandyirt ágyban feküdt az nemes lányával. Isandyir bűnözővé vált a szülőföldjén, miután elkapta őket, így hazament, és elutazott a vadonban. Látogat városokat keresve az alkoholt, a kalandot és az amorous ügyeket.

Ő volt apja második fia, egy elf és egy kisebb nemes. Mivel félig fajtájú és második fia volt, Isandyir kereste az otthonon kívüli kalandot, gyakran be és ki a bajból.

Isandyir was an promising archer in his community but he got into trouble with a minor noble.  Isandyir was caught in bed with the noble's daughter.  Isandyir became a criminal in his homeland after being caught, so he left home and travels the wilderness.  He visits towns in search of alcohol, adventure, and amorous affairs.

He was the second son of his father, an elf and a minor noble.  Being a half-breed and second son, Isandyir sought adventure outside of home, often getting into and out of trouble.


Motivációk: 
 Isandyir szereti a kalandot, történeteket, zenét és nőket. Szeret sokat inni! Gyűlöli az orkokat, mint az elf ősei.

Isandyir likes adventure, stories, music, and women.  He likes to drink a lot!  He hates Orcs like his elven ancestors.

Egyéniség:
 Jóképű, lázadó és szívélyes. / Boldog, lázadó és kedves.

Jolly, Rebellious, and kind-hearted.

Isandyir's Code Smile
1. Soha ne hagyja el egy napot ital nélkül. 
2. Énekelje, mintha senki sem hallana.
3. Ha látom, tudom elérni. 
4. A szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket. 
5. Ne aggódj, légy boldog.
1. Never skip a day without a drink.
2. Sing as if no one can hear you.
3. If I can see it I can hit it.
4. Rules were made to be broken.
5. Don't worry, be happy.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.