RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Helyi hősök
#11
Biilë a szokásos gúnyájában jelenik meg a lépcső aljában, ábrázata kissé gyűrött, még a tetkókhoz képest is. Talán nem szokott az ilyen kényelmes szálláshoz az utóbbi időben, de talán inkább azért, mert egész éjjel azt várta, kisüssön a hold, és csak hajnal felé aludt el a kimerültségtől. Szerencsére előző nap nem használta el mágiáit, így most még a teljes arzenállal készen áll a vadászatra.

Szó nélkül leül Tanaga mellé, akivel már olyan szépen megismerkedtek, és hozzálát az asztalról válogatni néhány nyersebbnek vagy kevésbé fűszeresnek látszó húsdarabot, a baglyot kínálva vele. Maga beéri gyümölcsökkel, gumókkal is, de ha hús, hal van, az is jöhet.
Most így, hogy megszáradt, látszik, hogy csuháját elsősorban nem szőrös állatokból, hanem hüllőkből készítette, és a vízlepergető prém csak utólag lehetett rá applikálva.

Ahogy a helyiek távoznak, halkan megjegyzi:
- Szépen megnyugtattad a helyieket. Zengett tőle az emelet.

OOC - DM, spellek update-elve a karlapon
#12
Ezt most nem tudom hova tenni, megvárom DM-et, honnan van ilyen infója, honnan szedi, hogy megnyugtatta őket, zengeni meg biztos nem zengett, nem kiabalt. (ez is ooc infonak tunik mint a temeto, sztem ebbol adodik az amit en kuszasagnak erzekelek a beszedeben). Foleg ha akkor jott le amikor Tanaga mar ul, mert egyelore meg nem ult le az asztalhoz amikor errol szo volt. Hacsak nem volt lent mar akkor.
#13
(01-26-2016, 05:58 PM)DM Rodrick Wrote: A férfi az öt éve történtek említésére elkomorul, de nem szól semmit. Egyelőre nem történik más, amíg mind a négy PC meg nem jelenik reggelizni.

Majd ha mindenki itt van, ismét elmondja a köszönet-beszédét a férfi, majd a többi helyi távozik, de ő nem, hanem kér Bethana-tól egy kis mézsört és leül egy üres asztalhoz vele.
EDIT: A férfi egyébként már elég idős, úgy hatvan felé közeledhet...

Miután mindenki megérkezett és a helyiek elmondták újra a mondókát, majd elmentek, leül az asztalhoz reggelizni ő is, addig illetlenségnek tartaná tömni magába amíg itt nézik és várnak a helyiek.
De előtte még az itt maradt idős férfinek megereszt egy kérdést mielőtt leül.
Uram, itt is helyet foglalhat  mutat az ő asztalukra (mivel két üres hely van még, ha jó értettem), közben tudunk beszélgetni, ha nincs ellenére. Jól sejtem, hogy Ön a polgármester rokona?

ooc - névazonosság van ugye?
#14
A férfi, miután mindenki leült (Will érkezik utolsónak, meglepő módon nem az emeletről, hanem az utcáról), a férfi rövid tétovázás után odaül az asztalhoz. Igen, rokonok vagyunk (OOC: Nekem még nem világos, hogy pontosan milyen rokonság: "cousin" szó szerepel a szövegben, de a polgármester fiatalabb. De az életkorokban lesz még más furcsaság is a történetben. Inkább tippelnék arra, hogy a fickó a polgármester nagybátyja...)

EDIT: Inkább itt folytatom, mint külön posztban...

A férfi ezután csak a sörét issza csöndben, elgondolkodva. Ám Foxglove ahogy befejezi az evést, feláll és a társaság asztalához lép.

Nem reméltem, hogy ilyen hamar viszontlátjuk egymást. De ha már ilyen szerencsésen alakult, akkor engedjék meg még egyszer, hogy tegnap este megmentették az életemet. Ha nincs ellenükre, szeretném meghívni önöket egy kis vaddisznó-vadászatra a közeli erdőbe. Hamarosan vissza kell mennem Magnimarba üzleti ügyek miatt, ezért minél előbb sort kellene rá keríteni, ha elfogadják a meghívást. Mondjuk sort lehetne rá keríteni holnap délelőtt, ha megfelel. Az erdő úgy egy óra lovon. A lovakról természetesen én gondoskodom.
#15
ooc - igen, ha cousin s idősebb akkor valszeg nagybácsi, tudtommal szokták használni a tesó gyerekére, nem csak unokatestvér

Megkérdezhetem, hogy a kedves cousin mióta tölti be a hivatalt?


Részemről szíves örömest részt vennék egy vadászaton, de nem tudjuk még, hogy visszaérünk-e a mai goblinvadászatról holnap reggelig. Persze az sem biztos, hogy érdemes elindulni ebben az időben, hamarosan ki fog derülni. Kérem, foglaljon helyet, s beszéljük meg a részleteket. Mikor indulnánk, milyen felszerelést vigyünk, mivel vadászunk, íjjal, dárdával? Meddig marad Sandpointban?

ooc - jó ideje úgy érzem a DM nem szeretné, hogy goblinvadászatra menjünk :-)
#16
(01-27-2016, 08:31 AM)Tanaga Wrote: ooc - igen, ha cousin s idősebb akkor valszeg nagybácsi, tudtommal szokták használni a tesó gyerekére, nem csak unokatestvér

Megkérdezhetem, hogy a kedves cousin mióta tölti be a hivatalt?


Részemről szíves örömest részt vennék egy vadászaton, de nem tudjuk még, hogy visszaérünk-e a mai goblinvadászatról holnap reggelig. Persze az sem biztos, hogy érdemes elindulni ebben az időben, hamarosan ki fog derülni. Kérem, foglaljon helyet, s beszéljük meg a részleteket. Mikor indulnánk, milyen felszerelést vigyünk, mivel vadászunk, íjjal, dárdával? Meddig marad Sandpointban?

ooc - jó ideje úgy érzem a DM nem szeretné, hogy goblinvadászatra menjünk :-)
OOC - Van a városban még annyi látnivaló, kár úgy sietni a goblinokra Big Grin

Az öreg számolgat magában egy kicsit... Tovább számolgat... Közben kortyol egyet a sörből... Aztán tovább gondolkodik... Régóta... böki ki végül. Mióta az apját megmarta egy kígyó. Érdekes módon a nagyapánkat, a város első polgármesterét meg egy megvadult ló taposta halálra a Fesztivál utcán. Ő 23 évig volt polgármester. De hogy Fenchus meddig és Kendrát mikor választották meg helyette, arra valahogy nem emlékszem... (OOC: nincs róla adat)

Foxglove leül, de csak félig az asztal mellé húzott székre, láthatóan menni készül valahova.
Nos, mint mondtam, a lovakról és a többi felszerelésről gondoskodom. Itt van a szomszédban a lovász, majd tőle bérelek lovakat. Igazából vadászkutya kellene hozzá, sajnos Hugó már nem tud nekünk segíteni... Azért javasoltam a holnapi napot, mert utána egy-két napon belül mennem kell.
#17
(01-27-2016, 11:10 AM)DM Rodrick Wrote:
(01-27-2016, 08:31 AM)Tanaga Wrote: ooc - jó ideje úgy érzem a DM nem szeretné, hogy goblinvadászatra menjünk :-)
OOC - Van a városban még annyi látnivaló, kár úgy sietni a goblinokra Big Grin

OOC - megmondtam én esemény vezérelt a modul és nincs benne olyan esemény (a mi szintünkön legalábbis), hogy a PC-k elmennek goblinra vadászni. Vaddisznóra el lehet menni vadászni olyan esemény van Smile
OOC - amúgy ilyen esetben, ha a DM nem akarja ennyire erőszakosan terelni a karaktereket, akkor szerintem azt teheti, hogy jó elmentek goblinra vadászni és ahogy követik a nyomokat úgy valahogy belekeverednek egy vaddisznós encounterbe. Aztán meg eltűnnek azok a fránya goblin nyomok.

Will belép az ajtó aztán se szó se beszéd, ahogy van leül Tanaga mellé.
Elkezdi két kézzel tömni magába az ételt, aztán meg félhangosan rákérdez:
- Ez meg mit keress itt? - bök egy cupákkal Billé felé.
#18
(01-27-2016, 07:15 AM)Tanaga Wrote: Ezt most nem tudom hova tenni, megvárom DM-et, honnan van ilyen infója, honnan szedi, hogy megnyugtatta őket, zengeni meg biztos nem zengett, nem kiabalt. (ez is ooc infonak tunik mint a temeto, sztem ebbol adodik az amit en kuszasagnak erzekelek a beszedeben). Foleg ha akkor jott le amikor Tanaga mar ul, mert egyelore meg nem ult le az asztalhoz amikor errol szo volt. Hacsak nem volt lent mar akkor.

DM, erre majd kell valasz, annak fgveben reagalok Billere.

Ilyen fiatal ez a város? Nem is tudtam. Mikor lett alapítva? Gondolom az Önök családja az alapítók között volt. Kik voltak még?

OOC - ebben a vilagban mi a szokas polgarmesterseg oroklodik?

Rendben, én a dárdára szavazok. Természetesen Apollo velünk jön, ő érti a dolgát. - válaszolja - Akkor holnap reggel. Szóval Magnimarban lakik, hallottam már róla, de még nem jártam arra, milyen messze van innen?
#19
(01-27-2016, 11:37 AM)Will Wrote: Will belép az ajtó aztán se szó se beszéd, ahogy van leül Tanaga mellé.
Elkezdi két kézzel tömni magába az ételt, aztán meg félhangosan rákérdez:
- Ez meg mit keress itt? - bök egy cupákkal Billé felé.

Reggelizik - válaszolja röviden Willnek, majd figyelmét visszafordítja a vendégek felé.
#20
(01-27-2016, 11:37 AM)Will Wrote: OOC - amúgy ilyen esetben, ha a DM nem akarja ennyire erőszakosan terelni a karaktereket, akkor szerintem azt teheti, hogy jó elmentek goblinra vadászni és ahogy követik a nyomokat úgy valahogy belekeverednek egy vaddisznós encounterbe. Aztán meg eltűnnek azok a fránya goblin nyomok.
OOC: Mert miért terelem erőszakosan? Nem tiltotta meg senki a goblinvadászatot. Másrészt, miből gondolod, hogy ennyi eső után lesznek nyomok? Wink

(01-27-2016, 12:02 PM)Tanaga Wrote:
(01-27-2016, 07:15 AM)Tanaga Wrote: Ezt most nem tudom hova tenni, megvárom DM-et, honnan van ilyen infója, honnan szedi, hogy megnyugtatta őket, zengeni meg biztos nem zengett, nem kiabalt. (ez is ooc infonak tunik mint a temeto, sztem ebbol adodik az amit en kuszasagnak erzekelek a beszedeben). Foleg ha akkor jott le amikor Tanaga mar ul, mert egyelore meg nem ult le az asztalhoz amikor errol szo volt. Hacsak nem volt lent mar akkor.

DM, erre majd kell valasz, annak fgveben reagalok Billere.

Ilyen fiatal ez a város? Nem is tudtam. Mikor lett alapítva? Gondolom az Önök családja az alapítók között volt. Kik voltak még?

OOC - ebben a vilagban mi a szokas polgarmesterseg oroklodik?

Rendben, én a dárdára szavazok. Természetesen Apollo velünk jön, ő érti a dolgát. - válaszolja - Akkor holnap reggel. Szóval Magnimarban lakik, hallottam már róla, de még nem jártam arra, milyen messze van innen?

Az öreg láthatóan elmélázott, mert nem reagál a kérdésekre...

OOC: Mondta, hogy Kendrát megválasztották...

Rendben, akkor megyek Davirenhez a lovak ügyében. Magnimar úgy két napi járásra van lóháton. 54 mérföld az úton haladva mondja Foxglove és kisétál az utcára.

Amikor mindenki távozik és csak a négy kalandozó marad a helyiségben, a férfi mintha magában merengene, de tisztán érthetően megszólal: Sandpointot negyven éve alapítottuk, ezalatt egy békés város volt. Kivéve persze az alapítás körüli és az öt éve történt eseményeket. Azt nem hiszem, hogy az alapításhoz lenne köze a goblinok támadásának. Tudtommal soha nem tekintették az övékének ezt a területet. Odafordul a társasághoz: Öt éve, vagy lassan már hat is lesz, azonban volt egy-két különös esemény. Volt a városban egy nagyon jámbor férfi, aki nagyon szerette a galambokat madarakat. Úgy hívták Jervis Stoot. Rengeteg madárszobrot faragott a város különböző pontjain. Ajtófélfákon, oszlopokon, mindenfelé. Egyszer úgy döntött, az Öreg Világítótorony melletti szigeten akar magának házat építeni, hogy minél közelebb lehessen a madarakhoz. Sokan féltek, hogy nyakát töri a sziget szikláin, de végül sikerült felépítenie egy faházat magának. Sokáig élt azon a szigeten, tizenöt évig, úgy emlékszem. Bejárt persze akkor is a városba, itt-ott faragott egy-egy madarat, csak úgy szórakozásból. Soha nem fogadott el érte pénzt.

A férfi itt abbahagyja és kikortyolja a pohárból a maradék mézsört.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.