RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
#21
OOC - nem Smile

- Vezír akar orkok.
#22
Ha minden alkalommal beszélni akar velünk a vezéretek, lassan fogunk haladni, de ő a főnök, tehát követünk Mipó feleli Eric és tétovázás nélkül elindul Mipó után, intve a többieknek, hogy jöjjenek.

ooc: nekem túl hosszú volt a szünet, hogy emlékezzek. Az tuti, hogy Konyak hiánya megnehezíti a kommunikációt velük, mert ő tudott Sárkányul...
#23
Orkok a barátaink, ahogy ti is. Segítenek goblinok ellen. Tehát ez a két ork a barátotok. feleli Eric Mipó szavaira.
#24
Természetesen mi Eric-kel megyünk veled Mípó, mivel a barátaid vagyunk, s ez a legkevesebb amit megtehetünk egy barátnak. Viszont Arkus és Dyrra nevében nem nyilatkozhatunk, bár ők is barátaink. - mutat az orkokra utalva arra, hogy van nekik nevük is - Kérdezd meg őket személyesen, hogy hajlandóak-e tiszteletüket tenni most rögtön még a "vacsora" előtt a vezérnél.  - Így próbálja tesztelni első körben, hogy sikerült-e a CP (ooc-vagy tudja a caster, h sikerült-e?)
#25
OOC - CP mint... charm person?... ilyeneket ne rövidítsünk már, simán átugrottam.

Mípó eltöpreng a hallottakon, és végül bólint. odafordul az orkokhoz, de kérdés helyett ezt mondja:
- Mindegy ork mit akar. Vezír akar ork, ork gyönnek vezír.

- Különben?! - kérdezi Dyrra fenyegetően, de Arkus a vállára teszi a kezét. Mípó sikoltva rohan pár lépést, majd a következő (tüzeskutas) ajtófélfa mögötti fedezékből visszasandít. Kettőt pislog, majd gyanakodva néz a társaságra. Először az orkokat méregeti gyűlölködő tekintettel, majd Fuzzt, végül Ericet. Aztán Fuzzon állapodik meg.

- Megmondlak! - kiáltja vádlón, majd hozzáteszi: - Vezír akar ork!
#26
Vezír beszél ork bólint Eric Mipó felé, majd a többiek felé fordul: Úgy vélem, ezt a beszélgetést nem lehet elkerülni, ha tovább akarunk haladni.
#27
ooc - igen, Charm Person, asszem 3 elsős spellje van összesen, dehát a CLW-t is rövidítettük eddig, s nem volt gond Smile majd figyelek rá
ooc - nocsak, spellcaster, felismerte volna a bárdi spellt? vagy mit mond meg?
#28
(09-15-2015, 07:50 PM)Eric Thunderfist Wrote: Vezír beszél ork bólint Eric Mipó felé, majd a többiek felé fordul: Úgy vélem, ezt a beszélgetést nem lehet elkerülni, ha tovább akarunk haladni.

Vagy ha nem akarjuk, hogy visszafelé lesből megtámadjanak - suttogja nagyon halkan
Na jó - mondja végül unottan vállat vonva Fuzz - részemről indulhatunk, ha Dyrra és Arkus hajlandóak találkozni a vezírrel. Reméljük nem fog sokáig tartani, s nem fogunk nagyon unatkozni.
#29
Az orkok egykedvűen követik a három "aprónépet" a nagyhatalmú Juszdrál vezír elibe.
(útközben ha valamit szeretnétek közbevetni, akkor tessék, az ismert útvonalon halad a csapat)

A "trónterem" előtti kanyarban "Itt vársz!" parancsot ad Mípó az orkoknak, majd előreszalad. Hallani, ahogy a miskolci kocsonyában pislogó békához méltó hangon, az ő nyelvükön tesz jelentést, majd hallatszik Juszdrál ismerősen csábos, de fenyegető hangja, majd Mípó visszatér.

- Vezír fogad! - mondja mintegy megkönnyebbülten, majd előretessékeli a csapatot (nemcsak az orkokat).

Juszdrál alaposan végigméri a csapatot, és egy darabig nem szólal meg.
(vajon Fuzz meddig marad csöndben?)
#30
Eric türelmesen vár, mert emlékszik rá, hogy Juszdrál a múltkor is zokon vette, ha valaki kérdés nélkül megszólalt.
Mindössze annyit tesz, hogy amikor odaérnek, tisztelettel meghajol a vezír előtt.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.