RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
#78
Rules clarification kérdés: mi a különbség a "character has total concealment" és a "character invisible" között?

Invisibility (special ability) Wrote:A creature can generally notice the presence of an active invisible creature within 30 feet with a DC 20 Perception check. (...)
Even once a character has pinpointed the square that contains an invisible creature, the creature still benefits from total concealment (50% miss chance).

Ez alapján azt mondanám, hogy az invisible annyival több, hogy nemcsak nem látod, de nem is tudod, hol (melyik kockában) van, sőt talán azt sem, hogy egyáltalán van a közelben valaki.

Mi a különbség aközött, hogy valaki "invisible", vagy "total concealment-ben van ÉS nem is tudni a jelenlétéről"?
Szerintem semmi.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 05-11-2016, 01:16 PM
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.