RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
#20
Két szabályértelmező kérdés (fura, azt hittem, van szabályértelmezés thread, de úgy látszik, nincs. Majd csinálok, de oda nem vita, hanem a konszenzus (vagyis: DM döntés Smile ) kerül.

1. Acrobatics through threatened area (ez inkább szabályértelmezés)
Eric 10 lábra áll a goblintól. Ha át akar nindzsucuzni a teljes threatened areán, akkor ugye belép mellé, rálép a mezejére, kilép a mezejéből és kilép a fenyegetett területről.
A szabály szerint "you can move through a threatened square without provoking an attack of opportunity from an enemy by using Acrobatics. "
Illetve: "This penalty increases by +2 for each additional opponent avoided in one round"
úgy veszem, hogy az "átmozgás"-ra ugyanazt alkalmazom, mint az AOO esetén normálisan: a kimozgás számít.
Valamint mivel ugyanazon ellenfélről van szó, a +2-k nem jönnek számításba.
Az is világos, hogy három mező 30 mozgásnak számít (nehéz terepen 60-nak, sötét nehéz terepen 120-nak stb)
A kérdés főleg az, hogy szerintetek jól értem-e, hogy három próbát kell dobni: +0, +5, +0. (ha megáll a goblin túloldalán, akkor csak az első kettőt, mert a harmadikon nem haladt át)
Másik eset, amikor három ellenfél mellett megy el. Akkor "egyre nehezebb lesz", vagy mivel a kör elején már megterveztük az útvonalat, minden egyes dobás ugyanolyan nehéz? Vagyis: +0/+2/+4, vagy +4/+4/+4?

2. Ajtónyitás = 1 move action (ez inkább házi szabály)
Pl Konyak 40-es move-val az ajtótól 5 lábra áll. Lép egyet, ajtót nyit, kör vége. De ha 40 lábra áll, ugyanez a képlet.
Szerintetek mennyire jó ötlet egy olyan házi szabály, hogy a full move részeként végrehajtott ajtónyitás lehet a mozgás közepén, vagyis a full move egyik felét viszi el? (bármennyi legyen is az)
Fenti példában Konyak lép egyet, nyitja az ajtót, és még 35 lábnyit mozoghat.

Az előbbit nyilván érthető, miért kérdem, most dob Eric.
Az utóbbinak is van köze az encounterhez, mivel a zöld goblin már árkon-bokron túl lenne, de mivel előre nem beszéltük meg, a csapat hátrányára nem vezetek be egyoldalúan házi szabályt. A jövőben viszont jól jöhet a karaktereknek is.
Persze lehet, hogy valamelyik valahol már tisztázva vagyon, akkor én kérek elnézést.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 12-13-2015, 08:32 PM
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
13 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.