RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
"(skip kétségbeesett önigazolási kísérlet)"
Ezt nem értem mire írod, egyrészt mit és miért kellene szerinted itt önigazolni bármit is, másrészt előre leírtam Fuzz lehetséges lépéseit tegnapelőtt, azóta eggyel bővült. Ha már igazolás, akkor inkább Konyakot igazoltam nem önt Smile  Bár inkább szavazatnak szántam, hogy egyetétek ebben vele.

B) Szép és jó, hogy B a legegyszerűbb, de láthattad, hogy emiatt állt meg a fórum folyamat, mert mindenki a másikra várt. Lehet egyébként hatékony is, van olyan kaland ahol a DM nem használja a sorrendet egyáltalán, de ott sokkal ritkábban postolnak, s emiatt talán hatékonyabb csatában. De itt ismerjük már egymáts, pl. tudom, hogy Konyak úgysem fog írni amíg nem ő jön. Smile Én sajnos sokszor előre leírtam Fuzz cselekedetét, hogy a fórum verzió miatt haladjon a folyamat, de vagy mire odaérünk a turn orderben mégsem lett aktuális, felesleges lett vagy...

Igen, asszem én is ezt a sorrendet írtam, amikor kérdeztem, hogy ki kire vár...mert gyanús volt, hogy másik játékban mindenki postolt 2x is.

Trip
- "Kap egy AOO-t ellened, s ha nem sikerül legalább tízzel rontasz, akkor kell elengedni az ostort."
Whip reach 15ft, az ellen hogy csinál aoo-t? Sztem csak akkor ha mellé teszi le a sárkit Smile De akkor nem whip lesz, mivel nem tud 5 lábat hátralépni DT terep miatt.
De a "grappled" állapotban levő tud AOO-t ütni egyébként, erről láttatok leírást? Mármint arra akivel nem grapplezik? Akivel grapplezik arra bizonyos esetekben igen. Eddig úgy sejtem "kifelé" nem, de akkor mégis?
- "hacsak Eric nem térdelt le vele a földre, hogy ott cirógassa. "
Jelen esetben ez jogos, viszont ha lerakta maga melletti kockába és úgy bírkóznak tovább akkor utána elméletileg lehetne.
Levegőben azt lehetne, hogy az ostor rátekeredik a lábára, s ha véletlen el akarna repülni akkor Fuzznak van esélye lerántani, az nemtom trip-e, de olyasmi Smile Vagy éppen húzza magával Fuzzt, s együtt repülnek el Big Grin
- "Különben a 4 láb + 2 szárny nem akadály, csak a CMD-je trip ellen nagyobb, mint minden más (pl grapple) ellen."
+2 láb miatt kap +4-t, szárny szerintem nem számít, mivel a kéz sem. -2-je van grapple miatt, azaz a normál CMD+2-je van sztem. (OOC - 3.5-ben ha jól emlékszem Ericnek +8 lett volna tiny ellen méretkülönbség miatt grapplera, PF-ben azért jócskán módosult)


Szavazat
Nekem jó a B, de maradjon meg a turn order láthatósága. Hogy ha valaki nem kíván élni vele, hogy előbb jön, akkor lássa mikor jönne.
Ha meg tud előbb postolni valaki, akkor írja meg, hogy majd csak ezután jön vagy hogy mindig szigorúan az order szerintihez tartja magát.
Én tudtam postolni, ezért írtam, hogy Fuzz majd Eric és Konyak cselekedetétől függően cselekszik. Azaz veheted úgy hogy előbb jött/postolt B szerint, csak épp delay volt a cselekedete.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Fuzz - 06-07-2018, 08:01 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.