RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
főleg a tiszta OOC posztokat kérem az OOC threadbe, kiváltképp, mert nem műx a move post (másnak se?)

OOC1 - jégen harcolás, fészek... ajtót nyitni...
Az "asszem" jellegű IC kérdésekre monster lore, esetünkben Arcana a válasz. Hogy mennyit tudsz, az a dobásodtól függ. (basic / tough: DC15-20 + CR)
Hogy tud-e ajtót nyitni, arra bármelyik karakter tud IC válaszolni, ha dob egy tisztességes bölcsi próbát. (másik fejével gondolkodás... talán sense motive is lehetne akár)

OOC2 - Draconicul ... ki gonosz...
Ez is olyan, amit a játékos tud, a karakter meg ha megvan az arcana próbája (really easy: sárkányra DC10+CR, koboldra DC5+CR)
Hogy ki gonosz és mi a gonoszság, az filozófiai kérdés. Én szeretem a régi (talán még 2E) megközelítést, hogy nincs gonosz vagy jó teremtmény: jószándék van és gonosz szándék. Ha egy hobgoblin megbecstelenít egy csatában elesett ellent, az gonosz. Ha épp ugyanannak az ellennek a máját sütögeti, hogy az éhét csillapítsa, azaz épp vacsorát készít, az nem gonosz. Ha egy ragadozó kajára vadászik (mert szüksége van arra a kajára, neki vagy kölykeinek, mindegy), az sosem gonosz. Ha azért nyírja ki, mert örömét leli a rettegésben és a vér szagában, akkor is felmerül a kérdés, hogy ez most hormonális vagy pszichés dolog. Pl macska esetén nem az, ivarérett zöld sárkány esetén esélyes, hogy igen. Hasonlóképp egy kobold törzs, amely a saját területén fenyegetően lép fel a betolakodók ellen, vagy egy elemében gonosz (arcana!!!) sárkány szabadulni akar a fogságból, akkor gonosz cselekedet-e bármelyiket segíteni? Ezt inkább IC tudják mérlegelni a karakterek, saját jellemük, hátterük, nézeteik alapján. Pl egy bölcs karakter biztos megkérdezné azt, amit te is felvetettél: ha menekülni akart, miért nem tette? Nem akarta, megzavartuk, egyéb? Ha nem akarta, akkor biztos valami gonosz oka volt rá, és akkor a szökésben segítés a gonosz ellen hat, de a sárkány céljainak elérésében segítés a gonosz irányában. Vagy koboldok szemszögéből pont fordítva? Mit kezdenek a koboldok a sárkánnyal? Miért fontos nekik annyira? Használják gonosz célokra? Tudják arra használni? Tudják kényszeríteni? Kényszeríteni KELL azt a sárkányt, hogy gonoszkodjon? Vagy egész más céljuk van vele?...

... remélem, pár bogarat ültettem a fülekbe, és nem árultam el semmi szupertitkosat Smile

OOC3 - Scent.
Ezt IC válaszolom meg a poszt szerkesztésével.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 05-29-2018, 08:39 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
11 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.