RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Ha volt olyan poszt, amiben nem javasolta, hanem megtette valamelyik karakter, vagy a csapat úgy anonim egységként, akkor megtörténhetett, de én sem emlékszem ilyenre, csak a felvetésre. Akkor adjusztálom a posztot.

Az 55 vs 60 láb terén:
1. egész kockában állunk meg.
2. Onnan is belát a kútba, ez nem gond, és
3. Ott számoltad el, hogy nincs egyenes röpvonal A-ból B-be, és 45 foknál nem nagyobb forduló 5 láb mozgást emészt fel. (euklideszi táv emlékeim szerint 43 + 5 + 11 = 59 láb)

A fordulókról:
"It can also turn up to 45 degrees by sacrificing 5 feet of movement"
Nincs olyan, hogy fly checkkel "instant" turn, csak olyan, hogy 5 lábért 46-90 fok, vagy 10 lábért 91-180 fok.
Itt jegyezném meg, hogy 180/10 = 90/5, ezért bár írva nem találom, de valamiért mindig az élt bennem, hogy 5 lábért DC15-tel max 90 fokot lehet fordulni, 10 lábért check nélkül lehet max 90 fokot.

A Draconomiconban van pár tök jó ábra, de 3.5-ben nem fly skill volt, hanem a mozgékonyságból adódott a pálya:
- wingover: 180 fok = +10 ft
- average: 90 fok = +5 ft
- poor: forward 5, turn 45 fok (kvázi: lólépésben fordul)
- clumsy: forward 10, turn 45 fok

Ezt részben a wingover feat-nél leírva így találjuk meg:
"Normal: A flying creature can turn up to 90 degrees by making a DC 15 Fly skill check and expending 5 feet of movement. A flying creature can turn up to 180 degrees by making a DC 20 Fly skill check and expending 10 feet of movement."
A Fly skill unchained részében pedig tovább lehet élesíteni a kanyarokat:
"5 Ranks: A successful DC 20 Fly check allows you to make a 45-degree turn without sacrificing movement."
"15 Ranks: A successful DC 30 Fly check allows you to make a 90-degree turn without sacrificing movement, or a 180-degree turn by sacrificing 5 feet of movement."

Unchained és Signature Skill
Jelen post-ban engedélyezem mindenkinek a Signature Skill feat-et.
Esetleg aki már foglalkozott vele, összefoglalhatná, hogy hogyan látja: mennyivel jobb az unchained a simánál? az egyensúly irányába hat ("gyengébb" osztályokat hoz közelebb az "erősebbekhez"), vagy túlzó (bármelyik unchained sokkal erősebb bármelyik simánál)?
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 05-28-2018, 07:51 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
10 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.