RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
1. a javításhoz minőségi nyersanyag kell, régi durva bőrvértből sose lesz új normál bőrvért. Másra, ahová csak keményített bőrcsíkok kellenek, lehet, hogy fel tudod használni. pl ruházat vagy ostor sose lesz belőle, de pl lamellar vagy brigandine (ami core-ban nincs, még 3e-ben se asszem, csak 2e-ben) javításához felhasználhatók a darabkák.

2. a crude broken javelin mending után is crude javelin: értéke nulla. Ezen a SS +10%-a se segít. Na jó, talán. Smile

5. A disable device keretein belül megy az open lock is. Azt nem vettem észre, melyik szekcióban szerepel a crit fail. A formázás nem szerencsés, mert "Disarm Trap or Device" részen belül van, de ha úgy vesszük, a lock is egy device, és az open is egy disarm. Ráadásul a bekezdés folytatódik: "If you’re attempting some sort of sabotage...." ami egyértelmű utalás a következő részre ("Sabotage Mechanical Item"). Itt nem mennék bele, hogy egy sabotage vajon mindig disarm-e, és ha nem disarm, akkor lehet-e crit fail. Abba se, hogy ha akarom, akkor az open lock az sabotage mechanical item is egyben. Ami viszont kézenfekvően adja magát, az az, hogy kritikus hibánál eltörsz valamit a lakatban, és az "nyithatatlan" marad (azaz: wd40 már nem segít, de a flex még igen), vagy ha bezárni próbáltad, akkor "csukhatatlan" marad (ha nem használsz elég gyorskötözőt). Vagy lehet, hogy azt hiszed, sikerült kinyitni, de mégse tudod kinyitni a láda fedelét (ezért azt hiszed, valahol máshol is zárva van...)

Nota bene: nem találom azt a szekciót, hogy 21+ DC esetén csak rogue-nak lenne esélye, se trap, se általános DD esetre. Lehet, hogy az csak search traps-re vonatkozik, és a DD-t (csapda vagy sem) bárki megcsinálhatja?
EDIT: részben megtaláltam, akkor vsz ennyi. "Restriction: [only] Characters with the trapfinding ability (like rogues) can disarm magical traps". Az "only" szót értelmezés gyanánt én szúrtam be.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 05-23-2018, 02:04 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
8 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.