RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
(05-02-2018, 05:53 AM)DM Surranó Wrote: Ezt inkább nem méltatom válaszra.
(hoppá...)

Nem kell megsértődni, ha valakinek más véleménye is van, csak egy kérdés volt Wink
Hasonlóan ahogy vízszintesen is el van csúsztatva a kút, azaz most sem egy konkrét négyzet középen mászunk felfelé, hanem grid kereszteződésben jövünk fel és onnan kell ellépni 4 irányba, miért lenne durva az ha 3D-ben meg a kocka közepén vagyunk amikor indán mászunk. Mindkettő elcsúsztatás a default helyhez képest.
Mivel nem volt kijelentve előre, így 0 az alap természetesen, de nem tartom ördögtől valónak azt sem, hogy 12.5-ről indulhatna valaki a kocka közepéről, vagy éppen megállhatna ott. Pl. egy mediumot aki kb 6 láb magas s "kilóg" a kockából felhetően előbb észrevesznek, előbb belekerül a 60láb darkvision látókörébe fentről, mint egy 3 láb magas small. Mondom még1x nyilván nem így van jelen esetben, mert nem volt róla szó.

"Ha Fuzz szeme öt láb magasan van, akkor kilát onnan..." - ebből a mondatodból indultam ki, mivel másként nemigen kerülhet Fuzz feje 5 láb magasra mintha pont addig mászik, hogy a kocka közepén legyen a lába, ne pedig az alján. Sztem ez teljesen rendben van, hogy valaki 75-ös kockában van, de fentebb, különben nem lehetne leskelődni sem. Sztem ez lehet normal modeban az, hogy csak éppen odáig mászik fel, hogy kilásson, másik verzió meg stealth modeban, hogy kikukkantson, de nagyon ővatosan, hogy lehetőleg észte se vegyék, hogy ott van. Hasonló eset földön is előfordulhat amikor falnál kikukkantunk, s épp a griden van a fal sarka.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Fuzz - 05-02-2018, 08:06 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
9 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.