RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Mérgek azonosítása
Fórumról:
Quote:Craft (alchemy) if presented with the substance on its own, Heal if seeing the effects on a victim, typical monster knowledge check for a creature that uses the poison.
szóval nem, nincs a heal kiütve a játékból (Gábrielt illetően arra dobtam... natural 1-et), csak a gerely végén levő cuccot azonosítani inkább alchemy kell.
Emellett lehet még perception is, arra azt javasolták, méreg DC-je + 10, de én itt a "hígabb méreg -2 DC"-t a másik irányba billenteném, mert kevésbé erős a szaga, szóval perc DC 29-et lehet dobni szaglásra. (akinek van scent-je, annak +10 nélkül).
Az alchemy DC-t simán 19-re tenném (szintén a hígabb miatt nem 17-2, hanem 17+2)
Lehet dobni knowledge-et is (nem mondom meg, milyet és mi a DC) a méreg eredetére.
Ha az alchemy vagy perception megvan, akkor sikerül megtalálni a mérget.
Ha a három közül kettő megvan, akkor sikerül részben azonosítani (knowledge + 1: mi az, vagy alchemy + perc: mit csinál).
Ha mindhárom megvan, akkor sikerül teljesen azonosítani (mi az és mit csinál)

detect poison-ra ha volt bármi oka Arkusnak, akkor lehet memorizálva neki. Volt méreggel dolgotok bárhol a kastélyban, amikor az orkok ott voltak? (nekem csak a mérges gáz rémlik, ott meg nem voltak orkok, és a detect poison se hiszem, hogy segített volna)

Lövés felfelé (nehezék nélkül)
Minden komolyabb utánanézés nélkül:
- A távolugrás magassága a hossz negyede
- A magasugrás DC-je a távolugrás DC négyszerese
- A maximális távolságú (45 fokos) ferde hajítás magassága a táv negyede.
Ennek megfelelően azt mondom, hogy a felfelé lövés maximális magassága ill range increment-je a vízszintes max ill increment negyede.
Ennek megfelelően a longbow (100ft x 10) függőleges incrementje 25ft, max függőleges lőtáv 250ft. Tehát igen, Konyak fel tud lőni, 80 lábra (76-100 lábra) -6-tal. A magasságot Konyak vállától mérjük (mondjuk 5 láb).

Lövés nehezékkel (bármerre)
Gondolkoztam rajta, és szerintem nyílvesszőre közvetlenül kötözni nagyon rossz ötlet (összevissza fog menni, mint egy rohamosan lassuló búgócsiga), de UTÁNAkötni, mint szigonyra a kötelet, lehet. Ezt improvised weaponnek veszem, -4 támadás. Az extra súly miatt a range incrementet a sling és a bow közé félútra, 75 lábra teszem, ha vékony cérnával van felkötve. Ha kötéllel, aminek jelentős súlya van, akkor vissza a tervezőasztalhoz (de mondjuk legyen sling = 50 láb)

Lövés felfelé nehezékkel
Grand total Konyaknak vontatott füstpálcát fellőni vállától számított 80 láb (75-93 láb) magasra (így mondjuk a kürtő felső pereme fölé ér a vontatmány is) 4 range increment és improvised = -12 támadás.
Ha jól tudom, álló tárgy AC-je 5 + size mod (egy 1 láb széles gerendát eltalálni AC6, egy ládát AC5, egy ajtót AC4).
Plusz ha nem látja a célt, akkor total concealment.
Ha nem talál, akkor a mértéktől függően mint egy gránátot tekintjük (szinte biztos, hogy a kürtő oldalába áll, csak nem mindegy, milyen magasan).
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 04-13-2018, 09:24 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
8 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.