RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Kötözésről:
valamiért úgy rémlett, hogy opposed escape artist check.
valóban a pinned-nél említi, hogy a MEGkötözés (-ből szabadulás) az DC 20 + CMB (ellen CMB vagy EA) és ha a DC magasabb, mint a fogoly CMB-je + 20, akkor natural 20-szal se szabadulhat. Effektíve: ha a kötöző CMB-je magasabb, akkor vége a dalnak.
Ezt én kiegészíteném azzal, hogy mégis lehet szabadulni, ha valakinek az EA-ja elég magas, de csak EA-val.
Esetünkben egyik se játszik, mert a goblinnak +2 EA és +0 CMB. Ha a szabály megengedné, akkor natural 20 CMB-vel 30+0 > 26 (feltéve, hogy +6 Konyak CMB-je, mert MW-n néztem, és ott még 7-es ereje volt Smile javítottam), de az én kiegészítésemmel a 20=30 nem játszik, mivel skill check, így 20+2 < 26, reménytelen. Ezzel szemben ha Fuzz kötözi, akkor DC21, így CMB továbbra se játszik, de 19+2 EA dobással már szabadulhat...NA, ha nem lenne leírva, hogy Konyak ellenőrzi a kötést (úgy vettem, hogy aid another +2, igaz, akkor még opposed EA-ban gondolkodtam, de mindegy)

Másrészt most nem a MEGkötözésről, hanem a KIkötözésről beszélünk, a sonkát nem bogozta ki senki szerintem, és anno esélyes, hogy hasonlóképp Konyak kötözte meg vagy ő ellenőrizte. Szerintem ahhoz, hogy abból szabaduljon, előbb a saját kötelékeiből kéne, az meg a fentiek miatt úgyse fog menni.

Viszont erről eszembe jutott, hogy biztos jót aludt a banda, ha a goblin végignyüszítette a háttérben az éjszakát Smile

Még valami, amit most vettem észre, és majd meg kell néznem, 3.5-ben hogy van, mert KSK-ban már előjött a téma (a tücskök kapcsán): a pinned kondícióból szabadulás nem azt jelenti, hogy grappled leszel, hanem hogy szabad. (szerintem kicsit ellentmondásos, de explicit le van írva). Kérdés: volt már itt TBK-n vagy bármelyik másik PF-es játékunkban bárki (PC vagy ellen) pinned, amiből szabadulva grappled lett volna? (nem retrózunk, csak nem emlékszem ilyen esetre, de hátha az érintettek inkább)
EDIT: 3.5-ben explicit a fordítottja van leírva: "If you win, you escape the pin, but you’re still grappling. "
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 03-22-2018, 07:39 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.