RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Beleolvastam a közepébe is Smile

- "Ha nem lenne dt, akkor meg átváltozás után 5ft balra, és akkor azért hiúsul meg a támadás, mert out of reach."

Ha előbb átváltozik, akkor miért hiúsulna meg Konyak ütése ettől, lép 5 lábat Konyak is és lecsapja, nem? Annyira meglepődik, hogy nem Belákot látja, hogy leblokkol, s nem tud lépni 5 lábat? Vagy CDG-re értetted csak?

- "Konkrétan egyébként az volt Bélák terve, hogy ha bárki támad, akkor átváltozik, és a meglepetés erejét próbálja a hasznára fordítani."

Ebben az esetben viszont, ha nem ő kezdi az átváltozást, amire senki nem számít, hanem már egy támadásra "readyzik" (nevezzük így), akkor egyáltalán nem látom, hogy miért nem az init döntene ki gyorsabb, miért gyorsabb ő, mint az aki támad (mivel nincs olyan, ready non-combat). Ha előre eldönti, hogy most átváltozok még mielőtt bárki elkezdené támadni, akkor oké az amit írtam, hogy mivel nem észrevehető az átváltozás, átváltozott, s ez inditja az initet.

- Persze modellezhető úgyis, hogy mindenki "körben" volt, de ezeket általában nem szoktad szeretni előre indítani, s akkor mindenki delayelhetett, readyzhetett volna, stb. ha tudja, hogy "körben" van Smile Jobb ha nincs kör ilyenkor, max technikai, hogy a PC-k egymás között ne tolódjanak el.

- Illetve van egy olyan lehetőség is, ezt is használtad már asszem te is és Sir is, hogy aki indítja a kört az 20-nál jött, azaz druida 20-nál átváltozik, s utána jönnek a többiek. 

Szóval lehet variálni, igény szerint Smile

De most az a helyzet van IC, hogy átváltozott. Akár initet kiváltó eseménynek, akár meglepi körnek számolod amiben csak ő vett részt, tök mindegy. Utána indul a kör és kész, ez van most IC threadben, nem?

A sas akkor lett volna jobb, ha nem kifelé menekül, hanem itt a teremben sikerül egyből felrepülnie, s akkor kevésbé találtuk volna meg, persze csak idő kérdése, ha nincs más kijárat innen.

De egyébként nincs semmi gond azzal, hogy így alakul, jobb mintha koloncként cipelnünk kellene, ezért is írtam, ha menekül és úgy öljük meg akkor nyugodtabb Fuzz lelkiismerete is. Persze a non-leathal még mindig mehet itt is.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Fuzz - 03-10-2018, 11:04 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
10 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.