RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
mármint a cowboy-os példában? hogy ha combat-on kívül lenne ready, akkor a cowboy-os példa paradox lenne?
tehát szerintetek a helyes az, hogy mivel (explicit jelezve DM felé) ketten mondták, hogy "ha X izél, akkor én bizélek", ezért init, és ők ketten vesznek részt a meglepi körben? (Fuzz nem mondott ilyet, tehát ő eleve "meglepett")
vagy azt mondjátok, hogy nincs meglepi kör?
mert akkor erre azt mondom, hogy amikor feltérdelt, akkor elkezdődött a csata, vagy amikor bárkinek is fegyvert látott a kezében, akkor, és onnan körönként figyelt, ti meg körönként nem csináltatok semmit, csak dumáltatok meg ilyenek. Mindegy, mennyi az initje, ha minden körben megújította a ready-t.
Vagy egyszerűsítsük le a képletet és vegyük úgy, hogy ha Konyaknak nincs meg a nature check, akkor meglepődött, a wild shape a meglepi kör, és az attack, amit elindított, az már az első kör lesz.
Egyébként komolyan coup de grace-re számítottam, ami full round action, és az még szebb, mert mire lecsapna, már mozgott is egyet Smile (tényleg, full round action végrehajtása közben nem hajthatsz végre AOO-t sem, ha jól sejtem)
Ha nem lenne dt, akkor meg átváltozás után 5ft balra, és akkor azért hiúsul meg a támadás, mert out of reach. Smile

szóval igen, modellezés-beli probléma. Konyak valami olyat mondott, hogy "ha varázsolni próbál, leütöm", de nem varázsolt, semmi jele nem volt, csak megtörtént. Ezért se arcana-t, hanem nature-t mondtam. Arcana is lehetett volna (spell effect already in place), de szerintem spellcraft pl nem mert nem "spell being cast". (azt a komponenseiről ismered meg maximum, de egy still-silent-nincsmati spellt meg lehet spellcrafttal ismerni?)

Konkrétan egyébként az volt Bélák terve, hogy ha bárki támad, akkor átváltozik, és a meglepetés erejét próbálja a hasznára fordítani. persze úgyse jön be neki, tuti lecsapjátok, úgyhogy meddő a vita, de ez volt az elmélete. Mivel elszúrtam anno, hogy lett volna Sharwynnak még egy counterspellje (nb. ami bejött volna...), ez most ajándék nektek Smile

Különben sokáig gondolkoztam azon, hogy mi legyen, főleg a letápolt wild shape miatt nagyon gyenge a választék: mindegy, hogy a célpontnak mennyi a dex-e, natural armor-ja, vagy bármije, effektíve csak két dolog számít: méret (+1 össz AC) és sebesség, de a fly speed maximálva van 30ft average-ben. Egy sast így bármikor utolértetek volna, a kanyarokban sokat veszít, mert nem kapja meg a fly rank-okat és racial bónuszt, ezt ő is tudta. A burrow is kiesett, különben borz lett volna. Maradt valami, ami kicsi és gyors, és asszem két ilyen volt, a másik a velociraptor, amit azér nemán Smile (különben meg fogtam springbok bundát, meg kóstoltam springbok carpaccio-t, úgyhogy egyébként is elfogult vagyok). Szerintetek a sas jobb lett volna?

Ja és még egy kérdés. Remélem, az nem vérlázító feltételezés, hogy az antilopról földre hullott a kötél is.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 03-10-2018, 08:25 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
11 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.