RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
"Úgyhogy IC post update várat magára, talán hétfőig, csak azt mondd meg, hogy move action-ként irányt detektál-e, vagy elindul körbe..."

Azt bőven elég tudnia jelen helyzetben, hogy ebben a teremben már vannak gobbók, hogy hol az nem annyira fontos, akiket persze perceptionnel esetleg kiszúr azokat megjegyzi. OOC tudjuk már az előző postodból, de IC még nem csak sejthetik a karik, mivel itt a kezük nyoma.
Azt hittem az oszlopos terem magasabb csarnok, de ha max 10 láb, akkor akik felett véletlen elrepül azok szomszédos kockában lesznek (5 láb), azaz scenttel tudja, hogy ott van, volt, ha nem is látta.

Sztem az idézetből nem következik 1 és 2, hiszen semmit nem ír arról, hogy mi van ha megszűnik a cover, mert 1-2 esetén maga a cover szűnik meg, arról ír, hogy miként tudod fenntartani a stealth checket mozgás közben.

1. A stealthem nem szűnik meg, de ha nincs concealment is a környéken, s az ellen nem csak megkerüli és megy tovább, hanem oda is néz, akkor észrevesz mivel nem invis. Ha van bármi ami miatt concealment is van (dim-light?), akkor nem feltétlen, bár gondolom (új) perception megy mert más a nézet. Persze ha a rejtőzött személy readyzett, arra, hogy idejön valaki a cover mögé, akkor akár el is mozoghat stealth modeban ügyesen a cover másik odalára, miért ne?
Nem a fenti eset, mivel ellen mozog, nem te.
2. Itt is attól függ sztem, hogy van-e concealment, bright lightban szem igen, dim-lightban nem, meg persze attól is, hogy az ellen arra néz-e éppen.
Itt te mozogsz, miért szűnne meg a stealthed a fentiek szerint? Pont azt mondja, hogy ha másik cover vagy concealmentes területre mész, ott fejezed be, akkor sem szűnik meg, ha közben nem ilyenen haladtál át. Pl. egyik fa mögül átosonsz egy másik mögé.
3. Igen szerintem ezt írja, akkor szűnik meg, ha nem tudod cover mögött befejezni (vagy concealmentes területen)

Esetünkben mindenhol dark+dim-light van tudtommal a gombák miatt, tehát nyugodtan osonkodhat bárki ide-oda, nem?

Hármas pont vitatás. Tudod, hogy a mozgásd végén terv szerint befejezed a lopakodást cover, conc területen, ha igen nem szűnik meg, de ha nem, mert mondjuk támadni mész, akkor tudod, hogy megszűnik, azaz máris megszűnik amikor kilépsz, mert nem olyan helyen fogod befejezni, ha támadással fejezed be, akkor is. Persze más a helyzet, ha végig concealmentes területen haladsz, s akkor sneakelsz. Ha meg readyzett a gobbó, akkor első esetben nem veszi észre, ha nem dobta meg a perceptiont. Ha meg második eset van, mert támadni jön, akkor él a readyje amint elhagyja a lopakodó a cover/conc. területet.
Több újra dobást szakaszonként meg sztem nem írt, a stealth check marad amíg van, bukod a stealth checket, ha valaki perceptionje jobb. Utóbbiból is egy van amíg nem változik a helyzet, pl. cover megszűnik.

scent ellen stealth? van, be kell kenni magát iszappal Smile
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Fuzz - 01-19-2018, 03:30 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
8 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.