RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Igen, kábé néma testőrök. A counterspellt meg a sundert is ritkán használjuk (mert kábé annyira hasznosak Smile ), pedig szerintem tök jó színt ad a játéknak.
A nonlethal damage gyógyulásáról: valóban óraszor szint, szóval a csaj ájult, de akkor már elolvastam rendesen, és találtam egy új dolgot, ami talán már régebben előjött, de most nem:
- amit tudtunk mind (remélem), hogy ha a nonlethal eléri az AKT hp-t, akkor tántorog (erről mindig Wong Fei-Hung jut eszembe), ha túlüti, akkor elájul.
- ha viszont túlüti a MAX hp-t, akkor átmegy lethal-ba: "If a creature’s nonlethal damage is equal to his total maximum hit points (not his current hit points), all further nonlethal damage is treated as lethal damage" (nb. regenerálódó lényekre másképp érvényes)
Szóval a csajszi most jó sok lethalban van, de még mindig pozitívban lesz, ha a nonlethal elmúlik..

Ezzel szemben Sir Braford hp-je 2/14 volt, amikor kapott 27 sebzést. Csak belegondoltam, hogy ha az a 27 nonlethal,, akkor abból 13 lethal lesz, és úgy is megmurdél. Persze ha Dyrra nonlethalt üt, akkor azt -4-gyel teszi, és akkor nem lett volna krit, de ha a nagymamámnak kereke lett volna, ugye.

Ennek kapcsán két érdekes kérdés:
1. Ha nonlethal miatt eszméletlen, akkor ugye nem dying? szerintem igen.
2. Ha a nonlethal sebzés egy ütésből túl sok (mint Sharwyn esetében, ill. lett volna Brafordnál is), akkor már az a sebzés is kettéoszlik lethal és nonlethal részre, vagy csak a köv sebzés fog már lethalba menni? Szerintem kettéoszlik.

Konyak "ne árts" szemlélete alapján 1=igen, 2=nem Smile
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 12-12-2017, 07:19 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
10 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.