RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
(08-09-2017, 06:59 AM)DM Surranó Wrote: Pár ötlet Konyaknak, IC is kijátszhatunk egy taktikai megbeszélést, de itt is jó.

A megoldás szerintem a kiemelésben rejlik:

(08-08-2017, 03:02 PM)Konyak Wrote: Konyak kvazi hasznalhatatlan igy, ha kell elkiseri a csapatot, de tavolbol drukkolasnal sokkal tobbet nem tud tenni. Szoval reszerol 3 nap pihi.

Nem látom annyira elkeserítőnek a helyzetet, hogy megérje bevállalni a Fuzz (mármint játékos) által vázolt kockázatokat (hint: ne adj ötleteket a mesélőnek Wink bár ezek nekem is eszembe jutottak már az első pihenéskor).

Büntiből adódóan jelenleg a STR módosítód nettó -1, de azon már 8 óra intenzív care is segít.

1. Longbow erőfüggetlen, +3 attack, 1d8 / x3 sebzés, ez már több, mint Erki (asszem 1d4+1 ill 1d6+1)
2. Közelharcban enlarge + longsword: +1 attack (BAB 1 STR 1 size -1), 2d6+1 sebzés. (24 óra pihi után +2 attack 2d6+2, vagy két kézre 2d6+3) Ez már több, mint Arkus (1d8+2)
3. Erre rájön az arcane pool (2d6+4 = 11), és máris majdnem annyit sebzel, mint Dyrra (1d10+7 = 12,5)
4. Varázslatokkal jól állsz (jobban, mint Erki, és majdnem olyan jól, mint Arkus), hátulról a Vanish mehet akárkire, sebző cantrip-eket akár a közelharccal is tudod kombinálni. (bár nem tudom, ray-t lehet-e).
5. Minden ajtónyitás előtt (vagy legkésőbb csata első körében) mehet rád Guidance + Virtue az egyik paptól
6. Ha mégis háttérből osztod az észt, akkor ott a kezed ügyében a gyógyító pálca is, persze nem vész esetére, de mondjuk egy dying karaktert egyből stabilizál.

Igaz, nem sok, de megfordíthatja a csata sorsát egy plusz bevitt támadás, AOO, vagy spell... És akkor mégiscsak több, mint a hátulról drukkolás.

Másfelől nézve: az nagy előrelépés lenne, ha megkapnád a harmadik szintet? Egyetlen helyen írtam fel magamnak, hogy éles ("sorsfordító") helyzetben használtad az arcane pool-t, de szerintem tuti több volt. Ha összeszedsz pár post-ot (főleg a 7-8. fejezetből) az alábbiakról, akkor lehet, hogy meglesz a szint (ha kis híján is, akkor is megelőlegezem).
- Osztályból vagy fajból adódó képesség használata (skill, feat, spell, class feature, racial trait, más trait...), ami jelentősen megkönnyített egy helyzetet, főleg, ha a túlélés múlt rajta.
- OOC megjegyzés, ami jó irányba terelte a csapatot (taktikai tanácsadás, stb).
Ugyanez áll Ericre.
És ha mindhárman harmadik szintűek lesztek, akkor az NPC-k is, vagyis Arkus harmadik szintű pap, ami tudjuk, mit jelent...

0. Döntsd el, hogyan játszuk az Abiity damage-et? PF szerint vagy DM házi szabály szerint, egyszer így egyszer úgy írod.
PF: 11 damage => -5 bünti
házi szabály: 18-11 => STR:7 => -6 bünti

1. longbow attack: 3 (DEX + bab) damage: 1d8-1 vagy 1d8-2

2.  Igen fel lehet tornászni a gyenge Konyak-ot egy átlag alatti harcossá. Van neki összesen 2 spellje (jelenleg 2 db shield) amivel normál esetben az átlag feletti harcosból lesz egy brutál zúzó gép, más (N)PC meg megint mást kap ehelyet.

Melee attack: -1 vagy -2

Tehát marad a háttér szerep.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Konyak - 08-09-2017, 03:22 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
12 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.