RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
(05-30-2017, 06:34 AM)DM Surranó Wrote: Olvasgattam tovább. Végül erre jutottam:
- Tremorsense elől nem lehet elbújni (hide), legalábbis amíg van közös közeg (esetünkben: föld).
- Ez akkor is érvényes, ha "teljesen mozdulatlanul" állsz (tegyük fel, hogy nagyon tudsz olyat), feltéve, hogy lélegzel vagy ver a szíved, ...
- Folyománya: mozdulatlan construct-ot vagy undead-et nem érzékel a tremorsense.
- Ha érzékel, akkor mindig tudja, melyik kockában vagy, de nem tudja pl 100%-osan megérinteni a talpadat, becsületes támadást meg végképp nem tud.
EDIT: kérdem a DM társakat, hogy ezt így kanonikus értelmezésnek elfogadjuk-e?

Ennek alapján dobni fogok két miss chance-t a kukacnak, de hogy az a kettő az tényleg kettő-e, azt nem látom.
Ebben a konkrét szituban azt is mondhatnánk, hogy a kukac néha ki-kilátszik, ill a hő és a mozgás miatt látszik valami örvénylő mozgás, tehát lehet, hogy az a miss chance csak 20%, és nincs attack bónusza, se nem bukja egyik fél sem a dex bónuszát. Amíg Eric nem posztol, addig van idő ezen töprengeni Smile

Azért is jó lenne ezt tisztázni, mert később jöhet sötétség, vakság, sőt a mágusnak lehet akár earth elemental famulusa is...

Tremorsense - igen, sztem is annyiban mas mint a blind*, h csak akkor erzekel, ha foldet ersz. Pl. lebeges most jol jonne Smile
Gondolkodtam azon, h esetleg ugralva kene kozlekedni, h osszezavarja jobban hol is van eppen, de a godrok miatt nem, vagy esetleg ha van valami amibe fent a barlang tetejen belekapaszkodhat oda felugorna, de kockazatosak, inkabb maradt a szegyen a futas, de hasznos Smile
Sztem contructot, undeadet is erzekel, mindent ami kapcsolatban van a folddel, attol fuggetlenul h az mozdulatlan, attol meg erzekeli, h ott van (gondolom igyis tajekozodik), csak nem tudja, h az mozgo valami, de ha elotte mozgott es ott megallt egy undead, akkor tudhatja intbol, h az bizony veszelyes lehet, s nem egy oszlop. A vízes verziójára meg főleg érvényes ez.

Hát nem tudom, hogy jár-e neki miss chance, lehet magam ellen beszélek, de nem láttam erre hivatkozást, hogy a tremorsense esetén consealment lenne a támadottnak, max. ha a füst megzavarja annyira jelen esetben, de miért tenné, a földet érinti a lába.

A dex bónusz nem bukása az miből jönne? Fuzz FF amíg nem cselekszik.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by Fuzz - 05-30-2017, 10:16 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
10 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.