RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
ezért írtam az asztalt. Az is használható -4-gyel. Vagy éppenséggel egy pénzérme. Elvégre bármilyen tárgy lehet improvised weapon, nem? Akkor ha nem üres a kezed, akkor már armed vagy?
Megjegyzem, amit a javelinnél írtak, ahhoz oda kell gondolni azt is, hogy egy sikeres találat esetén eltöröd a nyelét. Egyébként is esélyes. a rómaiak erre találták ki a pilumot, mert ott kb 100% eséllyel tört, akár talált, akár nem, hogy ne tudja az ellen visszahajigálni. Mint ti most a goblin (meg bugbear) gerelyeket.
Átfutottam ezt a thread-et és bár hivatalos, egyértelmű álláspont nincs, szerintem jó az a mondás, hogy:
- improvised weapon az, amiről a te action-öd alatt kijelented, hogy az (akként használod, vagy legalábbis felkészülsz, hogy akként használd).
- Kivéve józan paraszti ésszel az, ami alkalmatlan sebzés okozására (pl wand, pénzérme, fogkefe)*
- improvised weapon visszafelé is sebződik: ha sebzel vele X-et (X-h1-et), akkor a tárgy is sebződik X-h2-t, ahol h1, h2 = célpont ill improvised weapon hardness-e.

* Ehhez én hozzáteszem, hogy: ha mégis megpróbálod egy alkalmatlan eszközzel, akkor egyrészt te is kapsz egy AOO-t (mintha unarmed lennél), plusz több mínusszal támadsz, és a tárgy automatikusan eltörik, ha nem totál mellé (hús, vért, pajzs, erőtér)

Máshol felmerül nemcsak a ranged, hanem a reach weapon nyele is, mint imp.weapon. Egy "bennfentes" (valami James vagy Jason vagy ki, már becsuktam az oldalt) azt írta, hogy "a nyele nem arra való, nem tudsz rendesen odakenni vele" meg ilyenek. Ehhez én hozzátenném, hogy egyszerűen nem tudod olyan szabadon mozgatni a közelebbi végét, mert a távolabbi vége mindenbe beleakad közben (kivéve pl repülve, ha nincs közeledben más). Mint a Tom és Jerry-ben a Buksi (vagy hogy hívják), amikor azért nem éri el Tomot. mert egy deszka szorult a nyakára, keresztben, és elakad az ajtóban.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Lullaby és más állatfajták - by DM Surranó - 07-28-2016, 08:31 AM
RE: Mindeközben a Vén Vaddisznóban... - by DM Surranó - 12-29-2016, 09:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 04-12-2016, 07:44 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 06:36 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:22 AM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 02:02 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 06-09-2016, 02:36 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 06-09-2016, 07:50 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 10-24-2016, 07:17 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Fuzz - 11-14-2016, 08:48 PM
RE: Hetedik fejezet - Rongy és arany - by Konyak - 12-17-2016, 06:31 PM



Users browsing this thread:
13 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.