RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
#11
Fuzz ha egész körben mozog normál sebességgel, akkor 4 támadást kapna a sulymok határása d20, AC16 ellen, s ha szerencséje van eljutna a palánkig (20ft), s egy standard actiont is végre tudna hajtani, vagy átmászni a palánkon?
Ha fél sebességgel mozog egész körben akkor biztonságosan el tud jutni a palánkig (20ft).
Ez bárkire igaz sztem.
Lehet TD vagy FD módban is haladni vagy az csak közelharcban érvényes? Mondjuk attackot ír nem melee attackot, bár sztem csak közelharcban érvényes inkább. De lehet, ha valaki ügyes akkor távolságit is nagyobb eséllye ki tudja védeni ha van pajzs és fegyver a kezében, szóval nem tartom teljesen kizártnak.

Ha dazelem azt az egyet, akkor Eric és az orkok hajlandóak megindulni? Persze van benne kockázat, hogy megdobja a mentőt. Vagy kénytelen leszek példát mutatni? Smile
Quote this message in a reply
#12
A lényeg, hogy ne lőjön ránk senki, amíg átóvakodunk. Eric kb. egyharmadban van, bár nem számoltam utána pontosan. Ha valaki rálő a goblinok közül, akkor értelmetlen elindulnia. Viszont ha eljut a palánkig, akkor már a palank fedezni tudja a goblinokkal szemben, aki meg közel lép, azt esetleg pofon is tudja csapni. Tehát tudja legalább zavarni a goblinokat, amíg a többiek is odaérnek. Aztán a palánk túloldalán már talán jobbak lesznek az esélyink, még ha visszavonulásra nem is lesz lehetőség.
Quote this message in a reply
#13
A palánktól talán már mi is tudunk rájuk lőni fedezékből vagy közelharcolni. Feltételezhetjük, hogy a maradék 5 nem ment messzire. Ha sima goblinok akkor össz hp-ban még mindig jobbak kell, hogy legyünk mint ők. Ha megsebesül Eric az még nem gond, ketten is tudják gyógyítani, csak ne essen össze.
Még mindig egyharmadban van, hogy Arkus gyógyította? 3 gerely találta el, s 3 hp-t gyógyult vissza (feltételezem, hogy második szintűek ők is, s 1-et dobott a DM, ennél rosszabb nem lehet a következő clw Smile)?

Ha elfoglaltuk a pozíciót, akkor lesz időnk összeszedni a sulymokat szép lassan és szétszórni a túloldalon, ha jönnének visszafoglalni.
Quote this message in a reply
#14
Az aláirásomban ott a pontos stat. Majdnem megvan az ötven százalék. A lényeg, hogy jelenleg csak akkor tud biztonságban eljutni a palánkig Eric, ha nem lőnek rá. Akár mert valami védi, akár mert nincs, aki lőjön rá.
Quote this message in a reply
#15
A fél move az 10 lábáról per kör, ezt tisztáztuk még pf előtt és pfre is fenntartom.
Az fd feltétele asszem az, hogy melee-ben legyél. A td meg full round action. És nem, a sulyommal nem vagy melee-ben Smile

Végül: igen, Arkus 1et dobott Smile

Sent from my C1905 using Tapatalk
Quote this message in a reply
#16
(10-29-2015, 08:53 PM)DM Surranó Wrote: A fél move az 10 lábáról per kör, ezt tisztáztuk még pf előtt és pfre is fenntartom.
Az fd feltétele asszem az, hogy melee-ben legyél. A td meg full round action. És nem, a sulyommal nem vagy melee-ben Smile

Végül: igen, Arkus 1et dobott Smile

Sent from my C1905 using Tapatalk
Láb per kör hülye autocorrect

Sent from my C1905 using Tapatalk
Quote this message in a reply
#17
Valami rémlik, s a fél move nálad full round action vagy a fél sebességű move action mellett még egy standard actiont is lehet csinálni?
Quote this message in a reply
#18
Tfh odaért Fuzz a palánkhoz, akkor tud meleebe keveredni vagy csak ha átmászik rajta, fenyegeti a palánk mellől a ranged goblinokat?
Quote this message in a reply
#19
1. Az alapsebességed 20 láb PER KÖR. Csatában (hustle) 20 láb per move action. A sulymon keresztül nem lehet hustlézni, hanem az ALAP felével mégy, vagyis 10 láb PER KÖR, vagy 5 láb per move action, és akkor mehet mellette standard action.

2. A védfal kis lényeknek improved cover-t nyújt (+8 AC, +10 stealth, stb). Ezt figyelembe véve Fuzz át tud hadonászni fölötte.
Quote this message in a reply
#20
Két szabályértelmező kérdés (fura, azt hittem, van szabályértelmezés thread, de úgy látszik, nincs. Majd csinálok, de oda nem vita, hanem a konszenzus (vagyis: DM döntés Smile ) kerül.

1. Acrobatics through threatened area (ez inkább szabályértelmezés)
Eric 10 lábra áll a goblintól. Ha át akar nindzsucuzni a teljes threatened areán, akkor ugye belép mellé, rálép a mezejére, kilép a mezejéből és kilép a fenyegetett területről.
A szabály szerint "you can move through a threatened square without provoking an attack of opportunity from an enemy by using Acrobatics. "
Illetve: "This penalty increases by +2 for each additional opponent avoided in one round"
úgy veszem, hogy az "átmozgás"-ra ugyanazt alkalmazom, mint az AOO esetén normálisan: a kimozgás számít.
Valamint mivel ugyanazon ellenfélről van szó, a +2-k nem jönnek számításba.
Az is világos, hogy három mező 30 mozgásnak számít (nehéz terepen 60-nak, sötét nehéz terepen 120-nak stb)
A kérdés főleg az, hogy szerintetek jól értem-e, hogy három próbát kell dobni: +0, +5, +0. (ha megáll a goblin túloldalán, akkor csak az első kettőt, mert a harmadikon nem haladt át)
Másik eset, amikor három ellenfél mellett megy el. Akkor "egyre nehezebb lesz", vagy mivel a kör elején már megterveztük az útvonalat, minden egyes dobás ugyanolyan nehéz? Vagyis: +0/+2/+4, vagy +4/+4/+4?

2. Ajtónyitás = 1 move action (ez inkább házi szabály)
Pl Konyak 40-es move-val az ajtótól 5 lábra áll. Lép egyet, ajtót nyit, kör vége. De ha 40 lábra áll, ugyanez a képlet.
Szerintetek mennyire jó ötlet egy olyan házi szabály, hogy a full move részeként végrehajtott ajtónyitás lehet a mozgás közepén, vagyis a full move egyik felét viszi el? (bármennyi legyen is az)
Fenti példában Konyak lép egyet, nyitja az ajtót, és még 35 lábnyit mozoghat.

Az előbbit nyilván érthető, miért kérdem, most dob Eric.
Az utóbbinak is van köze az encounterhez, mivel a zöld goblin már árkon-bokron túl lenne, de mivel előre nem beszéltük meg, a csapat hátrányára nem vezetek be egyoldalúan házi szabályt. A jövőben viszont jól jöhet a karaktereknek is.
Persze lehet, hogy valamelyik valahol már tisztázva vagyon, akkor én kérek elnézést.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.