RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(02-09-2018, 10:01 AM)Fuzz Wrote:
(02-09-2018, 07:54 AM)DM Surranó Wrote: Ezt mindet zavartalanul elvégzi a banda, mondjuk egy óra alatt. A végére Arkus is befejezi az imát.

- Valami méltó nyughelyet keressünk Dyrrának. - mondja. - A legtöbb ork egyszerűen hagyná, vagy egy barlang mélyén kövekkel födné be, de a Zöld Martalóc törzs földbe temeti halottait. A fa környékén találunk elég puha talajt, a két kertész szerzámait használhatjuk, az omladék köveivel befödhetjük.

Természetesen. - bólint szomorúan Fuzz - Sajnos már későn érkeztünk, hiába siettünk, nem tudtuk megmenteni, így találtunk rá meggyalázva. Nem is értem, hogy történhetett, hiányozni fog.
Nagyon sajnálom, Arkus, az én hibám, nem lett volna szabad elküldeni a foglyokért vagy előre kellett volna mennem felderíteni, de nem gondoltam rá, hogy rajtuk tudnak ütni a goblinok. - hibáztatja magát teljesen őszintén
Eric bólint, majd segít a temetésben.

A temetés után bemegy a foglyokhoz és ha még mindig eszméletlen mindkettő, akkor leül velük szemben törökmonkülésben és addig le nem veszi róluk a szemét, amíg valamelyik magához nem tér (vagy el nem alszik).
Konyak is elmegy temetni és segédkezni. Előtte ad egy-egy újabb pusztakezes altatót a két fogolynak.

Varázslónő:
Attack: [1d20+6] = 10+6 = 16 damage: [1d3+4] = 2+4 = 6

Druida:
Attack: [1d20+6] = 8+6 = 14 damage: [1d3+4] = 3+4 = 7
Konyakot nem zavarja, hogy Eric ép arra vár, hogy az egyik magához térjen? Erki biztos szól neki...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
(02-12-2018, 01:58 PM)Konyak Wrote: Konyak is elmegy temetni és segédkezni. Előtte ad egy-egy újabb pusztakezes altatót a két fogolynak.

Varázslónő:
Attack: [1d20+6] = 10+6 = 16 damage: [1d3+4] = 2+4 = 6

Druida:
Attack: [1d20+6] = 8+6 = 14 damage: [1d3+4] = 3+4 = 7

Ha Fuzz észreveszi időben, hogy Konyak mire készül, akkor szól neki.

Várj! A Hucrele lányt ne! Jó lenne, ha még ma magához térne, hogy elbeszélgessek vele. (OOC - ami már meg is történt volna, ha a DM nem kavar be egy váratlan halálesettel Smile )

EDIT: Fuzz megkérdezi a szakértő papokat, hogy szerintük melyik várhatóan mikor het magához mágikus gyógyítás nélkül, de ápolással vagy anélkül
Egyiket se bántani! Ki kell őket kérdezni mielőbb! teszi hozzá Eric is határozott hangon.
(Eric nem szólt róla, hogy  mihamarabb ki akarja kérdezni őket.)

Konyak könnyedén lelépte a társaságot. Erkinek meg szól: - Most eltemetjük Dyrrát, nem engedhetjük meg, hogy közben galibát okozzanak! Amúgy is a foglyok csak bajt hoztak eddig ránk.
Erki látta azt is, amikor Konyak leütötte őket előzőleg, és az se tetszett neki. Ha Konyak közeledik, akkor ő és az ápoltak közé lép. Ha Konyak fegyverrel közelít, akkor fegyvert is húz.
- Elég.
Ha Konyak ennek ellenére próbálkozik, akkor előbb Erkit kell leütnie.
Ekkor csak elmondja a szövegét aztán hozzá teszi:
- Ha valamelyikünk megsérül miattuk, akkor az a te hibád lesz!
Aztán elmegy sírt ásni.
Ezek a gobbók undorító kegyetlen férgek! Nagyon vigyázz vele! - rúg bele egy finomat a gobbó fogolyba miközben köszönti Erkit amikor visszaér - Jobb ha nem látod mit tettek Dyrrával. Megyünk eltemetni. Szerinted mikor térnek magukhoz a foglyok ápolás nélkül, s mikor ápolással? A Hucrele lánnyal szeretnék elbeszélgetni minél előbb, hadd tudja meg, hogy a nénikéje küldött minket. Kiváncsi vagyok miként reagál, ha látja, hogy a druida nem jelent veszélyt. De azért velük is vigyázz, azonnal jelezd, ha bármelyik magához tér, s üsd le, ha úgy ítéled meg, különben úgy járhatunk mind, mint szegény Dyrra.

Fuzz take10 diplomáciával probálja enyhíteni a feszültséget, utalva arra is, hogy Konyaknak igaza van, hogy a foglyok csak bajt hoznak, lásd Dyrra, de azért nem kéne holtra verni őket, ha nem muszáj, ítéljék meg a gyógyítók az állapotukat (ooc - elég félholtra)

OOC - túl sok nonleathalba bele lehet halni, nem?
OOC - nem sense motive kell, hogy Konyaknak mi a szándéka? Fegyvert nem húzott, írta is, hogy pusztakézzel emlékeim szerint
OOC - Erki hány évig is raboskodott a gobbóknál?
OOC1 - igen, ha a MAX hp-t túlüti a nonlethal, akkor az extra lethal lesz.
OOC2 - dobhatok sense motive-ot, Konyak cha ellen Erki wis... szerinted? Smile de látta az előző leütést, és azért nem "csak úgy" ül ott, egykedvűen nézve, hogy Konyak elmentében beléjük rúg... Aktívan ápolja őket.
OOC3 - keresd meg! Smile szerintem elhangzott.
OOC4 - nem találom, írtam-e, de a papok már véleményezték (talán csak maguknak és nem kimondva), hogy mennyi ideig kell gyógyítgatni a pácienseket. Ha jól látom, akkor előzőleg Sharwynt Eric ütötte le, Konyak meg adott Béláknak biztonsági altatót, és több nonlethal nem volt? A long-term-care a nonlethal visszanyerést nem duplázza meg, ha jól sejtem, csak a 8 órára vonatkozó 1x szint lethal gyógyulást. (egyébként 8 óra alatt 8x szint nonlethal jön vissza, szóval azt duplázni már minek)

Fuzz kérdésére Erki a fejét vakargatja.

- Így egy-két óra elteltével mindketten stabilnak tűnnek, de nehéz megmondani, mennyi intenzív ápolás kell nekik. Talán egy kiadós alvás elég mindkettőjüknek. A druida sebei tűnnek súlyosabbnak, és mindketten elég szívósak.

Ezután Arkus, Eric és Konyak a lehetőségekhez mérten tisztességes sírt ás/épít Dyrrának (OOC - lehet jelölni a térképen, hová szeretnétek). Fuzz eközben, ha akarja, befejezheti az "irattár" böngészését.

(...)

Hetedik nap, délután két óra körül.

A sírok elkészültek, a fogoly népek eszméletlenek, Erki szakadatlanul ápolgatja őket.

Fuzz a gazdasági iratok között nem talált említésre méltót, de a polc mélyéről előkerült egy vaskos kötet, amit valami fura rúnákkal írtak. Nem ismeri fel az írást, de annyit már megtanult, hogy ez nem draconic.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.