RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Eidolon HP

Gábriel max HP-je 10. (és a felderítés előtt a HP-je max volt)

Ha jól értem:

1. Ha 0-ba kerül, akkor ugyanúgy disabled és ha mínuszba kerül, akkor ugyanúgy dying/stable, mint mindenki más.

2. Ha -13-ba kerül (Constitution score mínuszban), akkor kerül száműzetésre, kivéve, ha Fuzz él a Life Linkkel (szerintem azonnali és nem action, még csak nem is free action).

3. A Life Link úgy műx, hogy ...
3a. pl +3-ban van, kap 20 sebzést, de abból Fuzz lenyel legalább 5-öt, legfeljebb mindet, akkor Gábriel itt marad...
3b. de ha +3-ban 15 sebzést kap, akkor a Life Link EGYÁLTALÁN NEM használható, hanem -12-be kerül.
3c. nemcsak sebzésre, hanem bármi HP vesztésre, pl dying kondíció miatt, is érvényes. Kivéve pl egészség csökkenése miatti veszteség ill határátlépés? (a határ is feljebb megy, meg az aktuális hp is csökken ekkor!)

4. Ha száműzetésre került, akkor nincs "cooldown", rögtön mehet az egy perces summon a visszahívásra, és
4a. Ha pluszban volt, nullában, vagy mínuszban (-1 .. -12), akkor annyival jön vissza.
4b. Ha "visszaküldték" (-13 vagy lejjebb), akkor NEM annak a felével (-7) jön vissza Smile hanem a max felével (5).
4c. Ha "elűzték" (banish), akkor sem 5-tel jön vissza, hanem amennyi épp aktuális volt (ez lehet több, kevesebb is).

Kérdés azon kívül, hogy fentiekben van-e nézeteltérés: nem durva ez kicsit, egy perc alatt mágia nélkül gyógyítasz rajta 18-at? Smile
Quote this message in a reply
2. Ezen eddig nem elmélkedtem, azt hittem 0-nál tűnik el, ha Fuzz nem él a Life linkkel. Majd átolvasom újra valamikor.
Quote this message in a reply
Én is azt néztem, mi történik nullánál, erre találtam ezt a sort Smile
"Eidolons are treated as summoned creatures, except that they are not sent back to their home plane until reduced to a number of negative hit points equal to or greater than their Constitution score."
(ezen kívül csak a prot.evil megkerülésében és persze a saját statjaiban különbözik a sima summontól)

És most megnéztem, a Conjuration school-nál ezt írja:
"A summoned creature also goes away if it is killed or if its hit points drop to 0 or lower, but it is not really dead. It takes 24 hours for the creature to reform, during which time it can’t be summoned again."
A kérdés tehát beszámozva és újrafogalmazva:

5. "nem durva ez kicsit, egy perc alatt mágia nélkül gyógyítasz rajta 18-at?" Feltehetjük, hogy ez a 24 órás újraalakulás is érvényes az eidolonra?
Quote this message in a reply
Ezekszerint tényleg csak -constiban tűnik el. Kellene neki ferocity Smile

Érvényes az 1 nap ebben az esetben:

If the eidolon is sent back to its home plane due to death, it cannot be summoned again until the following day.

Ebben az esetben másnap félHP-val jelenik meg, egyéb esetben azzal amiben volt.

When summoned in this way, the eidolon hit points are unchanged from the last time it was dismissed or banished. The only exception to this is if the eidolon was slain, in which case it returns with half its normal hit points.
Quote this message in a reply
Az honnan jön egyébként, hogy mennyit lehet egy full-round körben beszélni?
Itt néhány mondatot ír free actionként, de az elég soknak tűnik Smile
Mi van ha nem free actionként beszélsz, hanem full-roundban, ugyanannyi?

Speak
In general, speaking is a free action that you can perform even when it isn’t your turn. Speaking more than a few sentences is generally beyond the limit of a free action.
Quote this message in a reply
na ezt kerestem én is, csak a "die" és "kill" szavakkal, nem a "death"-tel Smile
A "mennyit lehet beszélni" szerintem egy általánosan elterjedt "szempont" (nem perdöntő), de normális ember tényleg kb 12 szót mond el 6mp alatt, szóval hihető. (a kockázatok és mellékhatások tekintetében... azt már nem rendes ember mondja Smile csak tippelni tudok, hogy valahol 300 szó per perc fölött lehet a rekord). Ezen nem változtat, hogy csinálsz-e mást abban a körben: attól még ugyanúgy egy processing thread és egy output channel van rá Smile (hidrák, kerberoszok és hasonlók szorozhatják a fejek (= agy + száj) számával.)
A "néhány mondat" szerintem átlag amerikai íkúval értendő, ahol egy mondat max 4 szavas, többszörösen bővített mondat 6 szó Smile
de nem vesszük szigorúan, csak ilyen becsléseknél, hogy mi fér bele az iksz időbe.
Quote this message in a reply
Hát nem egészen, mert ha castolsz akkor addig foglalt az output channel, mégis free actinként akkoris ha nem a te szegmensed van ugyanannyit beszélhetsz, elméletileg Smile
Quote this message in a reply
RE TD: mivel flat-footed, még total defense-ben se lenne dodge bónusza Smile de azért köszi a figyelmességet.

RE beszéd: inkább a spell verbális komponense nulla idejű (std action-nek nincs folyamata, csak megtörténik). Mondjuk a kérdés érdekes egy full round casting time esetén, hogy koncentrálás közben mennyire tudsz beszélgetni...
Quote this message in a reply
RE RE TD: nincs mit Smile viszont ha lenne TD-je, akkor nem lenne ff sem, mert már cselekedett egy TD-t, azaz TD-ben is lenne dodge bónusza Smile

RE RE beszéd: Khm, khm, zavart érzek az erőben Smile Ha a spell verbális komponense nulla idejű, akkor ismét felvetődik a kérdés, miért nem lehet a bárd éneket fenntartani (ami free action), ha beszélni lehet, hiszen az ének közben is veszel ugyanúgy levegőt, tartasz szünetet mint beszéd közben?  Huh Már nem emlékszem, lehet volt más oka is mint az output?
Quote this message in a reply
mert a bárdének ilyen szempontból folyamatos beszéd és nem nulla idejű spell. mondjuk tánc közben varázsolni, az is szép.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.