RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(02-09-2018, 10:01 AM)Fuzz Wrote:
(02-09-2018, 07:54 AM)DM Surranó Wrote: Ezt mindet zavartalanul elvégzi a banda, mondjuk egy óra alatt. A végére Arkus is befejezi az imát.

- Valami méltó nyughelyet keressünk Dyrrának. - mondja. - A legtöbb ork egyszerűen hagyná, vagy egy barlang mélyén kövekkel födné be, de a Zöld Martalóc törzs földbe temeti halottait. A fa környékén találunk elég puha talajt, a két kertész szerzámait használhatjuk, az omladék köveivel befödhetjük.

Természetesen. - bólint szomorúan Fuzz - Sajnos már későn érkeztünk, hiába siettünk, nem tudtuk megmenteni, így találtunk rá meggyalázva. Nem is értem, hogy történhetett, hiányozni fog.
Nagyon sajnálom, Arkus, az én hibám, nem lett volna szabad elküldeni a foglyokért vagy előre kellett volna mennem felderíteni, de nem gondoltam rá, hogy rajtuk tudnak ütni a goblinok. - hibáztatja magát teljesen őszintén
Eric bólint, majd segít a temetésben.

A temetés után bemegy a foglyokhoz és ha még mindig eszméletlen mindkettő, akkor leül velük szemben törökmonkülésben és addig le nem veszi róluk a szemét, amíg valamelyik magához nem tér (vagy el nem alszik).

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Eric Thunderfist - 02-09-2018, 10:11 AM



Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.